Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

HOT & SWEET
Sunday 18 December 2011 | 00:04:00 | 0 comments
hai assalamualaikum semua. Eh kejap... jam menunjukkan sudah jam tepat jam 12 malam. Korang tak tido lagi ke. Baguss anak yang baik tido lambat yee. kehkehkeh.

HOT & SWEET ?? apakah itu ?? mesti pikir pasal aku nak citer pasal pompuan kan. Ohhhh tekaan yang sangat hebad tu. Dah nak hampir betol dah tu cume ade salah sikit je tu. kahkahkahkah.

Ok fine. Korang pernah rase sos cili HOT & SWEET tu tak. Ala yang macam sos thai tu haa. Kalau tak tau jugak meh tengok bawah nie haa ok.

haa nie la sos cili nye.

Ehhh kejap jangan , nanti dulu. act ade kesah disebalik sos cili nie. Haaa dah tak sabar la tu kan. ?? cettt sabo la dulu, nak pergi bersenam kejap dulu yee. weiiiii.

Tak nak panjangkan entri nie , so korang bace je la dialog nie. Dialog nie diantara mak dan anak nye. Cehh anaknye tu aku la tu. So antara aku ngan mama aku la kisah nye. kahkahkahkah
Ok fine dah tak sabar sangat kan. Kejadian nie berlaku antara jam 9.40 malam, duduk di ruang tamu hadapan telebesen (tv la ngek). 

aku :: mama sos nie macam ade bau je, cer mama bau sikit. 
mama :: ehh tak la memang sos nye bau macam tu la. Dah namenye pun sos cili HOT & SWEET.
aku :: ohhh HOT & SWEET eh. SWEET tu ape mama.??
mama :: kau nie dah kenapa kakak oii, SWEET pun dah tak tau dah nie. SWEET tu kan manis la oii.
aku :: ohhh macam gitu yee.

Ok nampak tak kebodohan aku terserlah kat situ. Adik aku tak habis-habis nak bahan aku je pasal  bende alah nie la. Lepas nie mesti mama nak hantar aku pergi tuisyen bahasa Inggeris sampai dah parah macam nie haa. Ok fine. Cakap la korang nak gelak kan aku kan. Dipersilakan !!,





Old things | New things