Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

fall in LOVE
Friday 16 December 2011 | 17:07:00 | 0 comments
haii assalamualaikum. tak tau kenapa dengan hari nie. semua bende nak aku hupdate la. ok fine. Aku dah setat malas nak membebel nie haa. jum je la kite tengok gambar-II yang ade. Sempat juga la aku curi mencuri gambar nie haa. kahkahkah. 



okk fine aku rembat dari abg anep. Aku rase macam dah in LOVE dengan gambar-II die. Gua mane entah die rembat bukan anak ajak aku sekali. Aku penah jumpe die sekali je la kott. Die asik ejek-II aku alien jerk, sebab mase tu perangai aku pelik nohh die kate. 


ok yang nie pula aku rembat dari abg MK. Dulu die la yang selalu kene ejek dengan aku. hahahah jahat kan aku nie. Aku panggil die 'panda' sebab die comel sangat. cehhh jangan nak kembang sangat la kan aku dah cakap comel tuu yee. kehkehkeh'



Yang nie pulak aku rembat dari abg rfian. Pada aku die la yang paling AWESOME kott. Aku selalu blogwalking ke blog die sebab nak tengok gambar-II. Die awesome sebab die pandai combine kan gambar-II yang die shoot tu haa. Dulu puas aku menonyeh tanye die, die edit gambar pakai ape. Almaklum la dulu aku bodo bagai. Ehh sekarang tak kott sebab aku dah tau sendiri die edit mestilah pakai photoshop.

 A'ah yee aku nie bodo photoshop. Satu ape pun aku tak tau pasal photoshop. Kalau tau pun cume pandai buad tulisan, header, combine kan gambar ke ape ke. Haa tu je la. Aku jenis belajar sendiri. Almaklum la kan sekarang nei semua orang kedekut ilmu, takde sape nak ajar aku. Haaa sekarang aku dah pandai edit amik kau, semua gambar aku edit haa. Ehh tapi aku tak seFAKE orang lain ok. TAKE NOTE !!

ok fine. akhir kata THANK YOU sebab dah bace entri nie yee.



Old things | New things