Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

KENYATAAN !!
Tuesday 8 November 2011 | 11:03:00 | 0 comments
hai assalamualaikum semua. sorry sebab dah lama tak hupdet entri blog. 

nak dijadikan cerita nye begini. Aku balik kampung 3 hari, dalam kepala otak aku sebelum berangkat balik kampung pikir ikan aku makan ke tak yek 3 hari aku tinggalkan die. *comfem la tak makan ye dak*.
Tak nak memeingkan kepala lagi malas nak pikir lagi. biarkan jerk la.. ngee~~ . 

Dalam perjalanan nak balik kampung boleh pulak jalan jam, makcik btol la !!. 2 jam terkandas kat Bukit Putus. Haaa act. kampung aku kat N.9. haaa jauh kan !!. Aku sampai rumah wan aku dah pukul 6. Mandi-II terus tido, penat gila babeng !!.

Esok nye hari Ahad, semua pergi sembahyang raya. naseb baik masjid dengan rumah wan aku dekat. jalan kaki pun boleh. Ehhhh, cakap pasal sembahyang raya, korang pergi tak. haaaa aku tak pergi sebab _________. ehh entah la sebab ape, aku kene jage adik-II aku kott. haaa yela !!. lepas mereka-II habis sembahyang raye jerk aku ngan adik-II pergi ke masjid nak tengok lembu kene sembelih. SUMPAH !! aku geli dowh, nak termuntah aku tengok darah-II tu memancut. Lepas dah 3 lembu tombang balik la. Wan aku dapat daging korban lagi. Banyak pulak tu !! jangan jelez taww

Keesokan hari nye, dah sah la hari Isnin kan. Hari Isnin family aku kene balik BP sebab hari Selasa mama aku kerja. Ok finee tak kesah dengan semua tu !!. Before kiteorg balik , kiteorg pergi Seremban rumah mak ngah aku, makan tengahari kat sane. Jadah gila, masak kat rumah wan aku, makan kat seremban. Ape kes !!
Sempat jugak la aku bukak pesbuk kat sane, tapi pehhhhh memang maen gila internet tu ngan aku, buka maen lembap lagi macam siput.

Lepas makan kat rumah makngah aku dalam 2.30 ptg tu kiteorg gi Port Dickson. Motif pergi sane sebab nak main jerk. Adik-II main basikal yang jenis boleh baring tu. Korang pernah nampak tak ?? Memang style gile dowh. !!. Aku pulak dapat naek kuda. SUMPAH dowh memang best gila aku naek kuda. cool. Lepas maen-II jerk dalam pukul 5 jerk kiteorg cari tempat nak g makan. Makan sate tahuk, sedap gila !! Pukul 7 baru balik rumah wan. Naseb baik jalan tak jam.

Dalam pukul 9 jerk kiteorg terus gerak balk BP. lalu jalan lama, gelap jerk. Lalu pagoh pun gelap jerk. Aku dalam kereta membuta jerk la. Sampai rumah pukul 11.30 malam. Masuk dalam rumah jerk babah cakap pergi bagi ikan makan. Ok fineee. Aku bukak lampu dapur jerk tengok kat depan akuarium, haaa nak tau ape jadi. ??? Ikan aku mati semua. pehhhhh sedih gila aku kat depan akuarium tu la. Boleh mati pulak ikan aku tu. whoaaaaaa !!!. 

Aku rase macam 3 hari tu macam hari ae entah la. Ikan aku mati pula tu !!. babah buang jerk ikan nye la. Busuk pulak tu !!. 

Ok la sampai sini jerk la coretan aku, jumpa lagi la. ok babai assalamualaikum .


Old things | New things