Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

EXCITED punye pasal ~
Wednesday 9 November 2011 | 17:48:00 | 0 comments
hai assalamualaikum semua, hari nie tengah excited bagai nie haaa. Haaaa nak tau tak pasal ape.?? 
Korang kalau tahu mesti nak dekah kan aku la. POYO noh aku nie !!. Tadi kat sekolah, as usual datang sekolah dengan selambe jerk la, mesti bawak disiplin punye. No hal bagi aku , lantak la cikgu nak bagi dimerit ke ape ke, kesah ape aku pulak kan. Hahahahahaha

Nak dimulakan ceritanya begini. Ehem ehem~.

Masa ke 2 tadi ade student datang kelas sebut nama untuk ANUGERAH PELAJAR CEMERLANG. Baca betol-II taw !!. Mcm babeng aku kat dalam kelas bila nama aku disebut. Puihhhh betol la, terlompat-II aku kat dalam kelas macam berok ape jerk la. Lepas budak tu sebut nama jerk, aku ngan yang lain kene sebut nama tu kene pergi ke dewan pukul 11 sebab kene  buad raptai. Jadah haram aku nak menapa kat sane lelama. Just tau tempat aku kat mane dah bla la.

Ehhhh korang nak tau tak aku dapat pelajar cemerlang ape.??? Berdekah la shialll. Lepas aku bagi tahu nie korang jangan gelak tau. OK. !!. klau gelak jerk aku gigit yeee. 

PENDIDIKAN SENI VISUAL dengan markah 84%. cettt taik betol la. Nie yang aku tak suke, aku ingatkan sebab aku dapat top 10 pelajar cemerlang ke ape ke. Last-II just subjek jerk kott. Balik kelas jerk muke tension jerk la. Muke macam taik jerk kott. Puihhh betol la. Balik citer kat mama pun mama boleh gelak.

Last word of this story !!. FUNDEK**




Old things | New things