Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

KEKASIH atau IBU BAPA
Tuesday, 25 October 2011 | 15:05:00 | 0 comments
hai assalamualaikum semua. Hari nie ade time nak update blog. Tak terpikir ke entrui nie berkaitan ape.??
semestinye perbezaan la. Nak bagi satu soalan boleh tak kat korang, kalau korang diberi pilihan untuk memilih, siapa yang korang akan selamatkan daripada bahaya menimpa kekasih ngan ibu bapa korang?? *baca banyak kali untuk paham soalan aku*. IBU BAPA atau KEKASIH.

siapa yang melahirkan kau??
-IBU BAPA atau KEKASIH

siapa yang bagi korang duit belanja sekolah??
-IBU BAPA atau KEKASIH

siapa yang mendoakan korang ketika dalam kesusahan??
-IBU BAPA atau KEKASIH

siapa yang sanggup tak tidur malam sebab nak jaga korang yang tengah demam panas??
-IBU BAPA atau KEKASIH

siapa yang bagi korang kasih sayang sampai korang dah besar panjang mcm nie??
-IBU BAPA atau KEKASIH

IBU BAPA yang sanggup tak makan, asalkan anaknye dapat makan, IBU BAPA yang sanggup gadai nyawa demi keselamatan anaknya, IBU BAPA yang bersusah payah cari duit siang malam sebab nak tengok anak-II nye berjaya, dapat pekerjaan yang elok, gaji yang besar.

KEKASIH tak bawak sapai mane pun. Hanya untuk mempermainkan perasaan kite jerk.



p/s :: baru belajar jadi ustazah *puihhhhh la, pundek betol la*

FEEDBACK please !!


Old things | New things