Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

bengang tahap cipan !!
Friday 21 October 2011 | 14:48:00 | 0 comments
hai assalamualaikum semua. lame dah tak update blog. sorry yee, almaklum la kan dah final exam nie kan kene la study kan *kononbelajarlatu* ngee~

ok hari nie nak story pasal sekolah la pulak. haa tengok tajuk entri pun dah tahu kan, kalau kene kat korang pun mesti bengang. mesti punye la jangan kata tak. nampak beno nipunye tu !!

ok let me staright to the point la yee.. kejadian nie berlaku kat sekolah la. Pagi lagi taw dalam pukul 8 gitu la lebih kurang tak ingat sangat la pukul berapa.. Kejadian nye bermula selepas semua pelajar islam balik dari bacaan Yassin. Memang sudah kebiasaan setiap hari jumaat mesti ade bace Yassin.

Lepas jerk balik dari Yassin kiteorg semua pergi balik ke dewan la sebab kene dengar pengumuman. semua sekolah mesti ade pengumuman kan !!. tak kisah dengan semua pengumuman tu asalkan dapat balik ke kelas cepat sikit . hahahahaha. nie memang kes malas nak dengar cikgu bebel lelama la nie. jahat gile aku dah kalau time nak dekat akhir tahun nie kan.

nak tahu tak ape jadi lepas tu ?? haaaa ni la dye yang membuatkan aku bengang habis nie..

cikgu tahan kelas kiteorg jerk time lepas habis perhimpunan tu. bila semua pelajar dah balik kiteorg pun duduk la kan. penat diri uh !!. First cikgu kira dulu pelajarnye cukup ke tak, kiteorg semua ingatkan yang kiteorg kene tahan nie sebab semalam (19.10.2011) tu haa. haaa yang nie pun jadi satu kes sebab daripada 31 orang cuma 16 orang jerk yang datang mase hari tu haa. memang maen gila la bebudak nie.

And hari nie jugak memang ramai jugak la yang maen gila especially budak-II cina. huhh 4 orang jerk yg datang. memang TAIK betol la. ok la let me staright to the point la ape yg jadi kat aku kan. Lepas cikgu dah kira murid nye, cikgu cakap mane yang lain, ketua kelas pun cakap la mereka tak datan kan and aku pun dengan selamber cakap hanya sorang jerk yg tak datang. TAIK gile aku nie padahal ramai gile tak datang hari nie.

haaa nie lagi best gile la. dah nak masuk klimaks nie. ehh janan berdebar dulu, tunggu yee. !!

cikgu cakap 'siapa yang pakai kasut hitam, stokin hitam or stokin yg lain dr sekolah sila keluar sekarang' huhh aku dengan raase 'bangga' nye pun keluar la. cume 3 orang jerk la yang pakai kasut hitam ngan stokin lain .. ehh kejap ade lagi yang slack nye. TUDUNG !! eh aku tak de kene mengena pasal tudung nie haa. aku tak kisah kene pakai tudung ape. asalkan tudung sekolah la.

cikgu bukan maen jerit lagi kat kiteorg cakap ' sejak bila saya lantik awak jadi PENGAWAS haa, awak semua memang dah cabar cikgu, awak sengaja langgar peraturan sekolah' ek eleh pasal kasut hitam jerk la kott nak marah macam nenek pulak haiihhh. Kebetulan ramai budak kelas aku pakai baju koko sekolah, eh bukan memang dah dibenarkan ke pakai baju koko seharian. boleh kan !!. haa kene jerit lagi dengan cikgu 'hari nie ade pj ke haa, siapa suruh awak pakai baju pj nie.' pehhhh hangin jerk aku time tu.

lepas uh budak-II yang lain cikgu suruh balik kelas, konon cikgu suruh belajar, padahal dalam kelas memekak jerk kejenye la. aku ngan bebudak lain kene tinggal kat dewan sebab kene tahan la kan. Tak memasal aku kene tulis nama. Cikgu suruh bukak stokin hitam tu, cikgu siap beri pilihan lagi, nak bukak stokin tu ke atau beli baru pakai depan cikgu. Memula kiteorg decide nak beli stokin baru, tapi memikirkan duit melayang gitu jerk sebab beli stokin haa tak jadi la nak beli. So aku bukak la stokin nye.

Haa nak tau tak ape jadi ngan stokin aku tu. ??

hahahahahah emmang berdekah gila cikgu suruh kiteorg BUANG stokin tu dalam tong sampah depan cikgu.. haaa seharian aku tak pakai stokin dowh. Buat bengang diri jerk la. Nak tak nak jerk kiteorg buang stokin tu la dalam tong sampah. Pehhh nie memang first time la aku kene mcm nie. memang macam babeng gila la cikgu tu. SYCHO habis !!

semua sekolah nak anak muridnye jadi seorang pelajar yang baik kan. boleh ke lalau aku jadi macam nie yek??



Old things | New things