Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

tidak sehebad mana [!!]
Tuesday 23 August 2011 | 23:04:00 | 0 comments
ohhh tidak. korang semua tengok blog aku macam sakai kan. Pada aku, blog aku memang x lawa, x chantek pon kan.

haaa?? kenapa aku merendah diri??

sebab aku nak merendah diri la. kenyataan blog aku memang x cantik kan. alahai. bulan puasa nie x baik menipu makcik oiii. no no no !!!!

blog aku x sehebad, secantik , selawa , sejalan ape semua macam mereka nie haa. deyraa nordin ,yusri , faten liana , anie rahman , anip , maisarah , teyha , nini  and yang lain-lain la yang pernah aku terjah la.

kenapa aku list kan mereka ??

sebab aku list kan mereka sebab blog mereka-II nie cantik-II belaka , lawa-II belaka.

haa yang mane pandai mencantikkan blog ke ape ke. share la sikit dengan myra yee.. x baik tau kedekut ilmu nie. saye sayang awak . terimakasih.


Old things | New things