Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

siapa mereka ??
Saturday 27 August 2011 | 23:48:00 | 0 comments

siapa mereka nie yek.?? hurmmm cube teka. kalau dapat teka dapat duit raye dari myra. ha haaaa.

haaa?? tak dapat jawab??

ek eleh. mereka nie la STORY CREW. kami semua baru sahaja tubuhkan crew nie dalam bulan 4. 

kehidupan kami semua sangat menyeronokkan. kami semua terima kekurangan dan kelebihan ada pada ahli masing-masing tapi satu jerk kami semua nie ANTI GEDIK. 

kalau jumpa depan-depan kami semua berfikiran waras macam orang dewasa. tapi kalau bab ketawa macam bebudak la. kami semua kalau pergi mane-mane semua ahli akan follow. 

haaa?? siapa leader dalam crew nie??

haaa nak tahu tak..crew ni tak de leader. 

tak percaye !!

yee.. crew nie memang tak de leader pun. pada pendapat salah seorang ahli nie kan. kalau ade yang jadi leader kami semua akan bergaduh dan mula la perebutan kuasa. Oleh disebabkan beberapa ahli story crew nie terlibat dalam silat, so kalau bergaduh sesama kawan bukan ke namanye sudah melanggar pantang larang silat kan. haa so kiteorg semua tak nak ade berlaku pergaduhan sesama sendiri oleh disebabkan LEADER.

haa?? kalau tak de leader macam mane crew nie 'berjalan'??

senang je la. dalam crew nie semua leader. semua 'berjalan ikut haluan masing-masing. tapi kalau ade masalah ke ape ke kiteorg semua akan sharing masalah tu la and akan solve sesama la. 

haa itulah kehidupan STORY CREW. 


terimakasih sebab sedi membaca entri nie.
kalau suke tekan LIKE kat bawah entri nie yee.


Old things | New things