Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

penat tak terkira
Sunday, 28 August 2011 | 18:26:00 | 0 comments
hari ni tolong mama seikhlas yang mungkin la. basuh baju , sidai baju , angkat baju , lipat baju , tolong babah buad rendang , tolong mama kemas rumah .

haaa kemas rumah??

yela. myra kan perempuan kene la tolong kemas rumah kalau tak, tak beraya la myra nie haa.
cakap pasal kemas rumah nie, memacam myra kemas haa. dari atas bumbung sampai ke dapur haa.
*banggasendiri*

bersihkan kipas , pasang langsir , mop lantai , sapu sampah , huh memacam la.

kemas rumah tak penat ke??

haaa hello. perempuan sayang oiii. memang la penat. keje mane tak penat sayang. tapi penat nie myra rase macam tak penat pun sebab myra tolong mama ikhlas bukan mengharapkan duit raye pun.

duit raye??

myra nie kan dah besar. umur pun dah 16 tahun. layak ke lagi dapat duit raye sayang. kalau sesape yang nak bagi duit raye pown myra amik jerk. myra tak kesah. myra langgsung plus plus tak buad muke kesian pown.

haaa ok la sampai disini sahaja la bebelan aku. tapi yang pasti menaip nie memang penat aku nak taip la. menyusahkan aku jerk la. nie semua sebab koraang la nie. haisss... tak nak kawan la macam nie.

ok la babai.


Old things | New things