Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

mcm semut
Saturday 6 August 2011 | 23:32:00 | 0 comments
nak bebel pasal ape yek. lame x update sebab xthe idea nak entri kan ape. hermm... haaa.. tadi lepas berbuka puasa. my sister ajak pergi Carefour nak beli buku. macam orang jakun jerk adik aku la. padahal tiap-II minggu jejak kaki ke sana. entah pape la adik aku too la. haisss. berbalik pergi ke Carefour tadi. sesampai jerk kat sane semua orang tengok aku pelik semacam. atas bawah mereka semua tengok. aku nie ade tertinggal hidung aku kat rumah. ishh. memang melekat jerk hidung aku nie. tapi kenapa dyeorg sume tengok aku lain macam jerk. kalau tengok lain macam jerk x pela. macam aku heran la kan. aku tahu la aku lawa. *perasan lebih la kau myra bajet btol* nie x sampai nak langgar aku. aku nie macam semut ke haa
semut pown tahu hormat orang nie orang sendiri x hormat sesama manusia. ape la. semua nak langgar-langgar aku. ok fine. aku pendek gemuk. ameeekk!. surrender la macam nie. sumpah xnak naek Carefour lagi. asik kene langgar jerk la.


Old things | New things