Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

*kimia*
Wednesday, 24 August 2011 | 18:03:00 | 0 comments

Aku mula jatuh hati kepadamu
Setelah kau kata cinta padaku
Masing-masing dulu punya pasangan
Akhirnya kita bersama
Pertama kali kita bersua bertentang mata
Terasa ada kimia di antara kita


Chorus
Kau kucup pipiku
Kau bisikkan cintamu
Kau kata baby I love you
Kau cairkan hatiku
Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu



Ulang Chorus
Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu
Kau seru akulah pelangi cintamu




*kalau malas nak tengok lirik nie. myra boleh kasi mempercepatkan sikit. \
haaa cube tengok kat bawah nie ade ape
jeng jeng jeng...







kalau korang rase nie lebih mlembapkan sudah la yee. tekan X kat atas sekali tu haaa. 
nampak x?? kalau x nampak suruh la sesape makcik ke pakcik ke yang belum rabun lagi tolong matikan. senang. oleh disebabkan nie lembap bukak jerk la terus youtube kesayangan awak tu kan. 
sampai hati awak nie la. 

haaa[!!] tengok tu. pergi macam tu jerk kan. tak nak pujuk saye pun kan. pehhhhh gitu la kan. sampai hati. ok fine. dah start nak nangis nie. tak nak kawan lagi. wekkkkk :P



Old things | New things