Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

EID's
Sunday, 28 August 2011 | 20:47:00 | 0 comments
yee yee yeee nak raye nak raye.
dalam kalender mengatakan 30.8.2011 nie dah mule raye. betul ke??

tak kesah la raye bile tapi yang pasti semua dah siap dari luar baju smpai dalam baju, dari luar kain sampai dalam kain haa. eh cop cop... dalam baju dengan kain tak boleh tengok. malu tahu. awak tak malu ke haa nak tengok-tengok. cakap mama kite.

korang tahu tak baju rayee myra dah siap tau. lawa gile babeng la. nak tau tak warne ape.
jeng jeng jeng. warnaa MERAH. ulang suara,MERAH. haaa. paham [!!]

kalau sesiapa yang tersama baju raye dengan myra haaaa. boleh beraya bersama gitu. *mulemenggediknye*

raye?? rumah kat mane??

kalau korang semua nak raye rumah myra datang jerk la yee. myra ade je kat rumah terperap kat rumah tengok telebesen (televisyen) .

tak tahu rumah myra kat mane??

senang je la rumah myra. tapi kalau yang pandai cari InsyaAllah jumpa la rumah myra nanti.. sesiapa yang dah tahu rumah myra kat mana Allhamdullilah la jangan lupa datang tau.

ok berbalik pada soklan rumah myra kat mane tadi. ok fine. nak bagi peta nie. bace betul-betul taw. kang tersalah bace pulak. pokus yee.

ok fine,. jalan terus..terus taw. eh terus lagi la. terus jerk. haaa kalau dah tak de penghujung terus nye tu belok la kanan lepas tu jalan terus lagi dah macam jalan sehala pulak dah. ehhh jangan berhentu dulu belum sampai lagi tu , teruskan la jalan korang tu yee. haaa kalau dah jumpa jalan mati tu patah balik sebab korang dah pun terlajak la. haiss...haaa tu la kan myra dah cakap tadi kene pokus. nie mesti berangan nie kan tak bace betul-betul. haaa. lepas dah patah balik tu terus jerk eh. terus je tau. haaa. kan dah sampai rumah.....................................................................korang la. haaa. lepas nie boleh la myra raye rumah korang semua kan. kompem tak jumpa kan. hikhikhik

ok la. tengok korang pun dah penat kan dengar aku bebel. sampai korang pun naik bosan dengar aku bebel. ok la fine. terimakasih sebab sudi menadah mata korang sume ni mempokus kan baca bende alah nie.

terimakasih bebanyak.
*kalau suke tekan like kat bawah nie yee*


Old things | New things