Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

cemburu tanda sayang
Monday 1 August 2011 | 14:51:00 | 0 comments
*klik pada gambar untuk besarkan*
ok fine. x pelik ke kenapa aku letak gambar nie haa. sudah. aku memang gonjol. berbalik pada tajuk entri nie 'cemburu tanda sayang', gambar di atas nie ade keen mengena ngan tajuk entri nie. sabar yee. kasi aku bebel dulu. hahahaha. nama budak nie FAZERAH. ok fine nama dye memang sedap dan orangnye memang cantik. bukan?? umur dye *sebok jerk kan nak tahuk'. x payah la yee

*klik pada gambar untuk besarkan*
xpayah nak banyak bunyi. mamat kat atas nie memang hensem bukan?? 

actually aku nak bebel pasal 2 couple nie. haa 2 couple? ok 2 couple too orangnye yg kat 2 gambar nie. sweet kan dyeorg nie. percaya x yg dulu aku ngan fazerah bergaduh sebab si fazerah nie cemburu aku 'terlalu' rapat ngan mamat nie. hahahahahha. kelakar bunyinye la.aku ngan mamat kat atas nie memang xthe pape pown tapi ntah mulut sape yg jahat buad cerita aku nie ade hati ngan mamat atas nie. ape la. bangkai btol mulut org too la. cili kang!!. berbalik kepada perkataan bergaduh too. kiteorg xthe la bergaduh smpai tarik-II rambut. tapi dalam hati rase macam nak bagi penampor jerk ka budak fazerah nie sebab mase too fazerah x boleh kawal diri dye and yang terjadi berlaku a pertelingkahan di dalam FACEBOOK. bukan maen lagi ber-maki-II bagai. akhirnye fazerah yang surrender. hahahaha. dh macam cerita ape la pulak. fazerah surrender sebab mamat atas nie. siap bermintak maaf lagi, cakap dh menyesal, akan tarik balik ape yg dye pernah cakap kat aku la itu la ini la. pot pet pot pet jerk aku nie. last sekali kiteorg jadi kawan yang entah rapat mane aku pown x tahu. kalau x disebabkan mamat atas nie kiteorg xkan berbaik. hahahahaha.

and so what the hal. bebelan aku hanye ini saje. aku tengok korang macam boring jerk kan na bace. aku sendiri dah naek boring dah. hahahahaha pot pet pot pet jerk kan. ok bubye. jumpa lagi


Old things | New things