Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

adegan menjadi insiden ~~
Wednesday 17 August 2011 | 20:53:00 | 0 comments
nak cerita pasal sekolah la pulak. biase la. kalau budak degil mesti kene denda kan kali nie x. aku ngan membe aku kene denda lain cara seyh. tahap bengang aku dibuatnye. tapi denda nye hanya SEMINIT jerk. seminit pown bengang jugak weyh. nak tahu x punce nye ape. haaaa jeng jeng jeng. cube tengok gambar kat sebelah nie. ape yang anda lihat. maybe dlm pale otak korang mesti gambar uh cume buad 'give me 5' kan. hahahaha. memang itu la yang terjadi mase waktu pertama iaitu masa Pendidikan Jasmani. Kejadian nye berlaku mase habis waktu PJK too jerk satu kelas happy sebab lepas waktu PJK too waktu PSV. happy pown sebab kiteorg ade buad batik sendiri. ok berbalik pada kejadian yang tahap bengang tadi too, mulenye aku memang nak ber'give me 5' la dengan membe aku sorang nie. *nak sebut name x yee ,ermmm x payah la yee nanti malu budak too pulak kan hehehehe* selepas aku buad bende alah uh membe aku still x turun kan tangan nye tapi ajak aku main 'tepuk amai-amai' pulak. haa ape lagi, xnak mengecewakan seorang rakan kene la ikot kan. hehehehehe. nak tahu x ape jadi seterusnye. hahahahahaha. kiteorg kene panggil kedepan oleh cikgu untuk melakonkan balik ape yg kiteorg dh buad sebenarnye. hal kecik diperbesarkan. paise muke aku mase uh. main tepuk amai-amai pown salah ke. aduyai. ape la.


Old things | New things