Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

sepetang bersama KFC
Friday 29 July 2011 | 23:47:00 | 0 comments
hari , tarikh memang harem la saya nak ingat kan. tapi tempat kat KFC 'kapor'.
antara berok-II yg ikot saya ialah @farhana , @shasha ngan @fana . dye org nie satu kepala ngan aku sebab too la aku ajak dyeorg g makan KFC..

inilah hasilnya::

sebelum ianya menjadi rakus

setelah ianya menjadi mangsa keadaan

mesti budak comel nie akan follow aku.

p/s:: tengok mamat belakang too bergaya x die duduk.

dye nie membontot jerk. dye lagi x kesah kite heret dye kemana.

dye nie pown comel gak kan

kalau korang nak ngeDATE ngan aku bagi tahu la yee. yang pasti DATE nye kene kat SQUARE ONE BATU PAHAT la. baru best. ramai bonzer.


Old things | New things