Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

hang di LIBRARY pesta
Friday 29 July 2011 | 18:17:00 | 0 comments
hari RABU jam 3.oo petang di library pesta kami berkumpul bukan untuk belajar tapi gelak ketawa yang ada macam pontianak. ameeekkk!!.

aku ingat kan aku sorang jerk yg dtg lambat sekali aku datang jerk ade pulak BEROK laen yg dtg lambat. nasib!!
aku x selawa sekalian semua. aku x pandai bergaya.


makcik sorang nie lawa kan. comel kan. 

budak yang kat atas nie memang comel. Ramai yang minat kat dye x tahuk ape sebab. tp dye memang shomel kan. kalau yee agguk taw jangan simpan dalam hati ok. Tapi malangnya ade budak BANGKAI cakap dye nie gedik. Aku rase x kot. eh ape yg aku bebel nie.  ok kite teruskan lagi yee perjalanan ini.

kiteorg jumpa budak kanak-II riang kat sane. nak kate shomel. ermmm entah la. tengok la sendiri yee di bawah...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/
semua nye malu-II

kat library nie macam-II kejadian kiteorg jumpa aww. antaranya ade couple nie yg buad muke tebal siap kissing agy. sampai dh de ramai sycho pown still lakukan lagi. ishhh nie memang x bleh jadi. plan nak bagi tahu jerk kat org library nie la. tp apakan daya membe dye pulak sampai. adus.. x tercapai hajat.

nak tahuk x aku jumpa siapa?? ahahahaha. kalau nak tahu cube scroll kan entry nie ke bawah eh::

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/
kenal x dye nie siapa?? kalau x kenal jangan buad-II kenal yee. nampak x muke dye nie macam muke mintak penampor. ahaks. jangan marah taw. nama dye *nak kene tulis jugak ke*. x payah la yee..


akhir sekali. ha too jerk la kot. kalau malas nak bace sudah. scroll kan jerk ke bawah pergi entry laen ke blogger laen ke ape ke.  tapi kalau boleh bace la yee. terimakasih!!

Labels:



Old things | New things