Royal Black

Nor Amira Binti Abriza. 18 Tahun. Ex-Student of SMK Convent Batu Pahat. Do follow my Facebook and Twitter. Facebook: Abriza's Daughter & Abriza's Daughter II Twitter: @aamira19



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______

ape yek!!
Saturday, 30 July 2011 | 10:13:00 | 0 comments
semenjak dh ada blog nie asik menghadap jerk smpai pesbuk pown terabai smpai dh ade sarang spider agy. hahahahaha. ok fine xnampak ke ke aku dh melalot haaa. mata too roboh eah. hahaha. ehemm mcm nie. sebenarnye saya nak bagi tahu rutin harian saya bile menapak kat rumah sorang-II. haa mcm biase la. dh name pown anak dara kan. pagi kemas rumah, tengah hari sambung tido balik sampai kepetang, malam pulak kalau x hang kat depan tv too or kat dpn mr. lappy nie memang x sah. last sekali homework satu ape pown x buad. kire-II dh nak masok bulan 8 nie banyak gile homework kantoi. penah sekali homework cikgu seni. hadus. mengahadap ++ bebel dye lagi aku kene. actually kantoi masa cikgu check buku sorang-II nak tanda la.ameek la kau NOR AMIRA BINTI ABRIZA.

cikgu :: ok (nor amira binti abriza) mari sini. saya nak tengok buku anda.
aku :: mati aku cikgu nak tengok buku aku. satu ape kerja dye aku x siap.
               *aku kedepan dengan buad muke DOMO kat depan cikgu.* nasib!!
cikgu :: ini ape nie satu ape pun x siap. bile nak siapkan nie. saya dh bagi masa untuk siapkan. pelajar lain      
            kenapa boleh siapkan kamu x boleh siapkan.
aku :: *pikir ayat ape nak bagi kat cikgu nie haa* *diam lagi buad x tahuk'*
cikgu :: janji ngan saya esok awak mesti siapkan dah hantar kat atas meja saya ok.
aku :: *menggangguk jerk la sebab dh kene bebel*

gile la seyh kene antar bende too esok. macam nak la pulak. biar dye tunggu aku sampai balik bende to xde atas meje dye. hahahaha. jahat kan aku nie.



Old things | New things